Alla inlägg under september 2010

Av Bettan - 10 september 2010 12:20

Idag är det surt o blött väder,BOTTEN!

Jörgen grejjar i garaget o då passar jag på att göra dessa smycken som jag snackade om.

Ut i garaget o hämtade en tång i full fart,nu är man ju ivrig på att sätta igång.

Jaha..det är som det alltid är,svårare än det ser ut.Men det var ju jättekul o bara det var det värt att gå på det.

Men lite mer förberedelser o tanke så kan det nog bli bra om jag får för mig att göra nåt igen.Alla är ju barn i början som sagt 

Ps:om det undras över hur halsbandet ska bli kvar,så ska jag sätta dit krympslang så det håller ihop.

      

Av Bettan - 9 september 2010 18:42

Idag skulle Sara hämta grejjer på sjukan i Lund så jag hakade på direkt.När vi varit där stack vi o kollade roliga affärer  

Och när man inte jagar nåt speciellt så hittar man minsann,så det var likabra att slå till.Stora "lattjolaban-brallor" med klänning över som hänger i olika längder.Var precis sånt som jag älskar men som jag har så svårt att hitta.Ska jag ha nåt som går neranför naveln så går det inte med storskjortor o tröjor utan det får bli klänningar.

Jag var oxå inne i en affär som ingår i butiken Längorna...Oj vilka snygga roliga o annorlunda kläder!! men OAOOO sicka priser  Men det blir ju så när det är nåt som inte hänger på alla.

Dom hade jätteroliga stora smycken..baggis att göra själv.Så nu har jag köpt på panduro hobby material till att tillverka egna...ska bli kul.Hoppas bara det blir bra..

Jag återkommer med bilder när min ring o halsband är klara...om dom blir snygga vill säga    

Av Bettan - 9 september 2010 10:07

Idag ska Jörgen iväg och skjuta in bössorna inför höstens jakter.Det har han längtat efter länge nu,så vilken tur att det snart sätter igång.  

  

Av Bettan - 8 september 2010 20:47

Precis...nu är vi precis hemkomna från Malmö.

Visst blev det en resa för dom. 7.440:-/skalle..det tyckte jag var billigt för 1 månad.Så nu är dom spralliga vill jag lova..  


När vi körde in till Malmö så blev vi stoppade i poliskontroll  

Men det var bara visa körkortet och blåsa,så det var ju säkert.

  

Av Bettan - 8 september 2010 10:20

Nu är det ny morgon o frukosten är intagen.

Idag ska vi ta en inhandlingstur till Malmö.Hälsa på svärföräldrarna

som jag ska hjälpa att hitta en thailandsresa. Så jag ska ha med mig datorn så får vi se om vi hittar någon resa till dom.Det ska ju letas hotellrum som är ok och ändå billigt o bra givetvis  mycket jobb.  

Av Bettan - 7 september 2010 20:41

  Detta var min första dag med blogg.

Det är kul,men jag hoppas få mera kläm på hur jag ska göra.

Men nu känner jag mig helt slut,så nu är det fåtöljen som blir nästa anhalt.  natti kära vänner  

Av Bettan - 7 september 2010 17:13

Idag har Jörgen målat fönstren.Och detta var ju en bra o dumdristig lösning(om man nu kan kombinera dom 2),som funkade. Det enda jag kunde fråga: Har du skrivit testamente?

Jag tyckte det såg livsfarligt ut,men lite risker blir ju bara spännande.    

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards