Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Pannkaksfamiljen

Av Bettan - 1 november 2010 07:45

Ja..det är vi det!!!

Roger o Sara kom igårkväll och åt pannkakor med oss.Åt en tallrik fisksoppa först ,låter kanske inte så gott men det blev poppis.Mycket jordgubbsylt o vispad grädde så försvann nästan alla pannkakor..  


     

Sara hade ju legat i sin dialys hela dan så det måste vara skönt att slippa fixa käk,för hon är lite off efteråt.

Jörgen erbjöd sig att dra några tag med snabeldraken oxå...det fick man ju föreviga.


Ps: Jag har glömt att berätta..i fredags när vi var på Torsås marknad så hoppade jag in och sålde hos grannarna.Dom sålde leksaker så jag sålde en traktor för dom och fick i inbyte en påse nappar..  

Jag undrar hur natten var för dom...  

     

 
 
Maria

Maria

1 november 2010 10:28

Pannkakor är ju mums, vi har glass & sylt till.
Men nu blir de inte så ofta pannkakor hos oss yngsta grabben har liksom tröttnat på dom..hehe!
Som vanligt har du härliga foton i din blogg från lite här och var. Trevligt!
Ha en fin måndag.

http://maria9.bloggplatsen.se

Bettan

1 november 2010 11:25

Tack för värmande ord om mina blogg.Jag tycker själv det är roligt att titta på bilder i andras bloggar.Bara massa text o dikter tycker jag är dötråkigt,så därför ska jag ha bilder..skratt
Det behöver ju inte vara nåt speciellt utan bara vardagsgrej lixom,så blir det genast roligare.Ha det gott själv...

 
helga

helga

1 november 2010 13:26

Det ser gott ut det där - jag norpar nog en pannkaka på vägen ut.

Vad sött med nappåsen... hoppas det gick bra för barnet den natten...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Skapa flashcards