Direktlänk till inlägg 20 december 2010

bokhyllan julfin

Av Bettan - 20 december 2010 17:26

Nu är bokhyllan färdigstädad.Ut med allt och torka varenda bok..  

 

Sen har jag gjort lite gotter idag igen..

  Inga riktiga bilder för det ska ju bli överraskningar..

Men nu får det vara färdigt med karamellbakeri....nu ska det göras mat och läggas in sill imorrn.


För er som kommenterade mitt dragspelande..så här ser dragspelet ut och jag har lånat det av pappa.

  Jag sitter längst in i mitt syrum och klinkar på det så jag skonar Jörgens öron.Trappan upp är i ena sidan huset och mitt syrum ligger längst bort och det är 20 meter dit...så han hör igenting.

Här är mitt kombinerade sy och pysselrum.Som synes så älskar jag att slå in paket och har mycket olika sorters papper och snören...

 


 
 
helga

helga

21 december 2010 17:38

Men vilket jobb med dammandet!Bra gjort :)

Kul med alla papper o snören - det blir nog fina paket :)

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Bettan

21 december 2010 18:54

ja..mycket jobb,och otacksamt.
Ja..jag gillar att slå in paket,inte bara snöra o papper utan lite roliga småsaker att klistra på o så oxå...

 
Sussi

Sussi

22 december 2010 09:01

Men oj vad med böcker..
Inte kul när det ska dammas men bra gjort av dig att ha gjort det!!

Jag älskar också att slå in paket och har en del papper och snören jag med men inte alls i stil med hur många du har.
Kul med en inslagningshörna. Jag får sitta på golvet när jag håller på. Inte kul för ryggen kan jag säga..

Ha en trevlig dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards