Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

sista dagarna

Av Bettan - 20 mars 2011 12:56

Ja..nu är man hemma igen hos "surmularna"!

Man kommer från ett land som har ett stort leende och ett varmt hjärta till ett kallt och kyligt.Det är inte så konstigt att man blir deppig och ledsen när man ska till sverige igen.

Dom sista dagarna var det bara shopping och fixa det man skulle innan hemfärd.

Vi fick lämna kvar lite prylar och kläder hos Bosse och Pim som vi ändå inte använder här i Sverige,så det blev ju några kilo lättare.Tusen tack  

Jag var hos min frissa och klippte håret,tvättade,gjorde en hårinpackning,fönade o plattångade,manikyr,pedikyr och inklusive kaffe för 45:-.

  Mannen hennes ...först sov han i fåtöljen och sen vidare på britsen...skratt

  Nu står min moppe ensam och inget mera körande....snyft

Blir hämtad med bagaget av Fantomens anställde.Han hämtar mig varje gång och han tittar inte på mig.Mina tårar rinner ju hela tiden för jag vill ju inte lämna mina kära vänner som jag har därnere...många är dom och dom är speciella alla.

Det blir ju inte lättare att hela hotellets stab står uppradade nere i foajen och ska klappa om en o säga: miss ju Alizabet....sen ska det vinkas.Jag HATAR DET!!! 

 

  Vi tog bussen till BKK och fick en fin sådan denna gången,ibland hänger dom knappt ihop nämligen.

Sen 2 dagar i Bkk med shopping....och en tur på www.swensens.com

 

Men som sagt nu är vi i Sverige igen och snart är vi hemma i Thailand igen...(svårt att veta vad som är hemma eller ej )


 
 
helga

helga

20 mars 2011 17:00

Välkommen hem igen! Kan tänka mig att det känns jobbigt att komma hem nu, men våren är iaf på G tack och lov!

http://helga1.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

28 mars 2011 09:24

Välkommen hem till Sverige igen! Hoppas ni inte fryser ihjäl bara ;) Men vårsolen har börjat värma oss nordbor igen :))
Kram och ha en bra dag!

http://maria9.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards