Alla inlägg under april 2011

Av Bettan - 6 april 2011 09:52

Nu har Jörgen skruvat av baksätena och lite andra detaljer från gamle bussen. Jag harnämligen sålt det till en annan med liknande bil,han gör ett klipp verkligen.

  Så nu är det bye bye för gott med chevan.Det är egentligen förjäkligt att en annan som inte gjort nåt fel ska behöva både leta ny buss,betala mycket pengar och sen lägga ner massa jobb på att inreda som nu Jörgen håller på med.

Och han sliter verkligen hela dagarna nu för att få den färdig o klar till det drar ihop sig för extrabussen.


   Men det regnar ju var dag så han får springa in o ut mellan skurarna.


Häromdan tog vi ut hojarna från garaget...och dom startade bägge 2 direkt,det trodde jag inte faktiskt.Dom har ju stått så imla länge..iallafall min.

Men nu är dom tvättade iallafall så skulle förmodan solen sticka fram och det blir torrt på backen så drar vi en tur.

 

Av Bettan - 2 april 2011 08:30

Nu får jag verkligen hoppas att jag kommer igång med mitt bloggande igen 

Det tar längre tid för vart år att repa sig från semestern tycker jag.Vi har iallafall kommit igång så smått med jobbet.

  Detta var förra lördagen i Sjöbo och vår första marknad.Vädret var jättefint med solen som värmde,men kallt tycker jag.Ingen utav mina kollegor tyckte det var kallt men det är klart att har man stått ute hela vintern så måste det ju kännas som en sommardag nästan.

På vägen dit så gick det 2 dovhjortar över vägen..jag hann inte upp med mobilen förrän dom var ute på åkern..

Idag verkar det disigt o halvmulet nu på morron men det är +10 iallafall så kanske det blir en sväng med hojarna...om vi nu får igång dm efter vintern.

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards