Alla inlägg under september 2011

Av Bettan - 27 september 2011 08:37


Vi har varit i Kivik denna helgen och jobbat. Den är tungjobbad pga vi får inte ha så lång disk som vi vill utan vi får stå och "trampa" på varandra.

Det var 12.000 besökare första dagen så visst har man att göra....puh.

Äppeltavlan är dold fram till 11.30

  Konfrencier är Lasse Kronèr och när han  ropade ut att skynket kan falla så står alla förväntande vad det ska vara detta år.Folk brukar applådera men det uteblev denna gången.Det kan jag förstå för den var inget vidare tycker jag..

  Det var Tina Ahlin(som var en av pianisterna i "så ska det låta") och Kalle Moreus som var artister ,men som sagt vi var ju där och jobbade...suck


Jag fick nån bild back stage på lasse och Tina...kalle var säkert där ocå men han är ju så liten..haha

    Det var inte bara äppelträd...det fanns även bananträd oxå..skoj.

  Skönt denna helgen är över.

Ps: Måste visa dom roliga handtorkarna på toaletten...man bara kör ner händerna så blåser det så ända in i asså....så skinnet ser ut som på en gammal...gapskratt.

 

Av Bettan - 22 september 2011 10:42

ja det är våra vänner Lasse & Carina,eller är dom tokiga?

Dom kom ju för ett par månader sen med en jättefin BMW Z4 men  nu är den "BOTTA"!

Igår kom dom en sväng och visade upp en MB SLK 280 silverfärgad..jättefin även den såklart.

Om man inte visste vad han jobbade med skulle man kunna tro bilförsäljare med så snabba byten.

Men det är nog lite mera "bil" över denna kanske,vad vet jag  

Det jag vet iallafall är att det är roligt att handla roliga saker 

Få se om jag hinner provåka denna för den andre hanns det ju aldrig med...skratt


     



Av Bettan - 21 september 2011 10:09

Igår när vi var o handlade i Malmö så skulle jag bara springa in i en butik lite snabbt.Jörgen körde intill vägkanten och jag hoppade av och närapå trampade på denna stinkande lilla sötnos.

  Undrar om den hade spruckigt om man trampade på den eller den bara hade blivit platt?

Av Bettan - 20 september 2011 07:58

Inte klokt vad reklam man får i lådan,detta kom igår.

Men nog får fönsterkuverten plats ändå   

Av Bettan - 19 september 2011 09:59

Körslaget var och uppträdde på marknaden som vi var på igår.Team jakob hette dom visst och kom från Sjöbo.Dom sjöng jättebra med vansinnigt högt.

Vi hade bra väder hela dagen men sista timmen så regnade det rejält givetvis. Så packningen fick bli i regn..surt o blött i bussen,så idag blir det till att hänga upp pressarna på tork.

 

Av Bettan - 17 september 2011 21:33

Jag var ju på marknad igår och snett mitt emot såldes såna här:

 


Jo du ser rätt...KASETTBAND!

Jag trodde det inte fanns på marknaden längre,men tydligen.Men han som sålde det var ju inte av den modernaste sorten heller precis  


Idag har jag varit och shoppat mig nya gympadojjor.

Jag har varit inne på stadium,intersport och team sportia men hittade inga som passade mina ankfötter.Jag vill ju helst ha med goretex men som sagt inga som kändes bra.

Av en slump så gick jag in på eccobutiken och provade ett par där..svarta med grå sula.GUD SÅ SKÖNA!!! men skitfula..

Jörgen var med och tyckte jag skulle ta dom med limegrön sula istället för som han sa: är du en grå mus? och det vill jag inte vara...

Så på med dom illgröna och inte fanken är dom snygga precis....men som sagt huvudsaken är att dom är sköna...ska ju vara mina jobbardojjor.

 

Av Bettan - 12 september 2011 20:35


Nu är jag inne i min deppiga period igen...som varje höst.Jag vet inte varför jag blir så..

Jobbet är ju snart slut och semestern börjar,så jag ska ju tycka livet är toppen nu,men inte faan 


 

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Skapa flashcards