Alla inlägg under november 2011

Av Bettan - 5 november 2011 18:23

Sara o Roger är på maskerad ikväll ..temat är 30-40tal.Det var ju då maffia o gangstrar härjade   (nu härjar alla)

Jag har varit uppe hos dom och hjälp till med lite ditt o datt.Bl.a att få slät "corleones" kostym med ånga eftersom den inte går att stryka.

När man ska på en sån här grej så tar det hela dan att fixa ihop.

Sminkas ska dom ju bägge...Roger fick svart mascara i skägget..skratt

   

Och sen var det ju att klä sig..

Jörgen o jag satt i köket o väntade och Roger var i sovrummet och klädde sig.han fick order från sara att INTE visa sig förrän han var helt påklädd.

Så kan han då ÄNTLIGEN UT.... 

Jag har aldrig skrattat så mycket..jag fick knappt luft...visst är han DON CORLEONE?  

   

Sara hon var så himla snygg i sin stass med handskar,nätstrumpor med söm bak osv.

Dom var verkligen hel-lyckade...

     

Sara knackade på hos grannen och visade sig och hon bara skrattade.När hon fick se Roger så garvade hon så mycket så hon fick hålla sig i dörrkarmen..hahaha

Här nedan står han o väntar på att Sara ska köra ut bilen i garaget,tur det inte kom nån..

 

Vi åkte med ner till Malmö för att sen tog vi bilen hem...gissa om folk skrattade o tittade när vi stod vid rödljusen inne i Malmö.

Här har vi släppt av dom...

 

jaja..en bild till bara och det på Rogers bakdel....arslet är uppe på ryggen..gapskratt.

 

Jag hoppas ni får jättekul ikväll...och hoppas jag hör telefonen inatt så vi kan köra ner till Malmö o hämta er.

Av Bettan - 1 november 2011 18:12

Söndag o måndag med natten emellan har jag haft en sån här i skallen.

 

En riktig ordentlig hammare som ni förstår.Jag har ätit varenda piller som jag hittat,försökt att få i mig mat med det gick ju klart inte. Spyr som bara den i kaskader..går inte att hejda bara.Man tror sin sista stund är kommen och att man aldrig reder ut det.

men även denna gången fixade jag det ..så idag tisdag så startade jag upp med piller så det la sig faktiskt imorse,gud så skönt.

Jag har börjat så smått med undanplockning,sprättning av kartonger och rensning i kokeriet.Även diskat lådor som vi har några 100...åhhh


Det skulle vara fuego ikväll,men det vågar jag mig inte på...tänk fall skallebanken sätter igång igen...nä minsann.

Av Bettan - 1 november 2011 17:56

Det var sista jobbhelgen som var nu...så skönt.

jaja..man ska ju inte tro att man är ledig för det,nu är det mycket efterarbete i några veckor.

I Torsdags kom en vän till mig som har uppfödning av minibullterrier. Hon kommer alltid dragande med en lite skär och fulsöt bulle så jag blir helsåld.Underbarare finns inte(jo det ska vara originalstorlek då).

 

 

 

Och i lördags när vi var i Höganäs så travade en sån här cool kille förbi vår disk...han är en amerikansk bulldog. Visst e han läcker?

 

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards