Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

Flyttning.

Av Bettan - 21 oktober 2012 10:17

Igår var Sara o Jag nere hos Johan ,Johanna och lilla dockan Adele.

Dom Flyttar på tisdag,så nu e det mycket på g. Tog våran lilla buss eftersom den var tom och lastade den full med prylar.På tisdag lånas det skåpbil på XXXLUTZ så då sker stora flyttningen.Man tycker kanske inte det är så mycket,men det är mer än vad man tror.

Jag hade gjort äppelkaka med knäckigt mandeltäcke och vaniljsås till kaffet..
och det blev inte mycket kvar av den. Nemo (hunden) är så duktig tycker jag. Han går bredvid bordet som är lägre än han o bara tittar,sträcker inte på halsen ens för att komma nära kakan.För det måste ha luktat jättegott för en hundnäsa.

 

Lilla Adele sov mest hela tiden i soffan mellan oss,trots att man inte kan låta bli att ta på henne så vaknade inte hon.

 


 

Jag som tycker det är svinäckligt med fötter...men tycker dessa är hur gossiga som helst.

 

På tisdag ska jag ha både Nemo och Adele...ska bli jättekul.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Skapa flashcards