Alla inlägg under januari 2013

Av Bettan - 6 januari 2013 06:01

Ja,det hade vi igår.
Vi har glömt bort den varje år,men jag kom på det In i butiken rakt över gatan igårkväll o köpte lite rosor. Det är inte min favoritblomma precis,men sent påkommet så blir det bättre än inget.
När jag kom in o gav Jörgen buketten så blev han paff minst sagt.
Slut var han efter att ha lallat i skogen med bössa hela dagen,men han for upp som ett skott från fåtöljen.
Det var första gången på 12 år som vi uppmärksammade vår bröllopsdag...

Ps. Min favoritblomma är vita stora liljor

Av Bettan - 4 januari 2013 08:03

Sara o Rogers flytt gick av stapeln i onsdags. Killarna som kom o flyttade var snabba o smidiga o väldigt trevliga. Dom kan man rekommendra till andra.
Men gud så jobbigt!!!!
Jag var i nya huset o tog emot,Roger i det gamla.Sara var ärenden..
Hela dagen så när jag kom hem var jag helt slut..somnade innan åtta på kvällen
Lite bilder frå den dagen:

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards