Alla inlägg under april 2013

Av Bettan - 6 april 2013 06:37

Så dåvar det iväg med alla prylar som vi har kvar och som ska bo hos Pim o Bosse. Tacksam för vi har så fina vänner som har hjälpt oss med mycket.
Väl hemma hos dom så blev vi bjudna på vatten o gul vattenmelon framför fläkten..underbart
Sen hem igen för att ta salängen till bussen...bye byhåla

Av Bettan - 6 april 2013 05:52

Nu är det slut på det roliga!
Städat huset och packat..vilket jobb..

Av Bettan - 4 april 2013 15:22

Ja det har varit en tråkig tid och jag har varit tjurig o bottentråkig. Det har varit mycket förberedande inför hemresan som jag avskyr. Städat som en galning och packat vad som ska med i flytten till Pim o Bosse. Dom erbjuder logi för våra saker till vi kommer igen,sån lycka att ha såna fina vänner.Lite bilder på detta tråkiga..
Ps. När vi väl var hemma hos Pim o bosse blev det vatten,iskaffe o gul vattenmelon...läskande i 40 graders värme

Av Bettan - 4 april 2013 15:22

Ja det har varit en tråkig tid och jag har varit tjurig o bottentråkig. Det har varit mycket förberedande inför hemresan som jag avskyr. Städat som en galning och packat vad som ska med i flytten till Pim o Bosse. Dom erbjuder logi för våra saker till vi kommer igen,sån lycka att ha såna fina vänner.Lite bilder på detta tråkiga..
Ps. När vi väl var hemma hos Pim o bosse blev det vatten,iskaffe o gul vattenmelon...läskande i 40 graders värme

Av Bettan - 4 april 2013 15:20

Ja det har varit en tråkig tid och jag har varit tjurig o bottentråkig. Det har varit mycket förberedande inför hemresan som jag avskyr. Städat som en galning och packat vad som ska med i flytten till Pim o Bosse. Dom erbjuder logi för våra saker till vi kommer igen,sån lycka att ha såna fina vänner.Lite bilder på detta tråkiga..
Ps. När vi väl var hemma hos Pim o bosse blev det vatten,iskaffe o gul vattenmelon...läskande i 40 graders värme

Av Bettan - 4 april 2013 15:16

Ja det har varit en tråkig tid och jag har varit tjurig o bottentråkig. Det har varit mycket förberedande inför hemresan som jag avskyr. Städat som en galning och packat vad som ska med i flytten till Pim o Bosse. Dom erbjuder logi för våra saker till vi kommer igen,sån lycka att ha såna fina vänner.Lite bilder på detta tråkiga..
Ps. När vi väl var hemma hos Pim o bosse blev det vatten,iskaffe o gul vattenmelon...läskande i 40 graders värme

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards