Alla inlägg under februari 2014

Mat

Av Bettan - 6 februari 2014 01:57

Igår blev det god matJanne o Boel delade en fisk. Jörgen åt kyckling med vitlök o peppar. Jag tog pannkaka med kyckling,tomater o lök inuti.
Nu är det morgon och snart kokar kaffevattnet. Idag blir det stranden en stund..varmt nu.

Av Bettan - 1 februari 2014 10:24

Där har vi varit idag. Det var ju en stor miss...kinesiska nyåret nu och de flesta är lediga. Så gissa om det var folk??
Men vi fick köpt en orkidee som vi ska ge till grannarna.
Mötte våra vänner Boel o Janne där oxå. Boel hade köpt 2 vackra saronger..men jag hittade ingen som föll mig i smaken.
Vi körde hemåt igen och då for vi igenom en festival med massa prylar så vi stannade till där oxå. Jörgen köpte sig en keps för stranden och en ny box till hans munk som han har om halsen. Jag köpten ny till min ena jag oxå..
Mycket folk som köpte blommor och pinnar att sätta pengar på för att ge till budda. Sen kommer stanken..jodå dom har stekta baggar, maskar och gräshoppor att sälja som snask..urk!
Sen när vi var hemma ringde Boel...Janne hade fått punka!
Typiskt när man är en bit hemifrån. Dom körde annan väg för det var så mycket bilar som skulle fram.Och det var jobbigt att ta sig igenom allt. 3-filigt och med en fjärde fil för moppar trots det bara är vanlig väg i vanliga fall. Men som jag sagt innan..dom kör som idioter..så det är bara att haka på och köra mellan bilarna och zig-zacka .Boel o Janne fick fixat med moppen och kom sen hit o tog en fika. Nu har vi vilat en stund och ska snart ut och äta.

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Skapa flashcards