Alla inlägg under maj 2015

Av Bettan - 6 maj 2015 17:20

Var i Malmö häromdagen och körde förbi kåkstaden som det talas om. Herregud asså,man tror inte sina ögon.
Snacka om sanitär olägenhet. Hur är det med allemansrätten..är det inte max 24 timmar på samma ställe man får slå läger? Det gäller tydligen inte alla...det heller.

Idag har jag tvättat lilla bilen så nu står den i garaget ren o fin om man skulle få för sig att köra ut nån gång.

Av Bettan - 4 maj 2015 07:04

Det kändes vår igår verkligen. Gaist för att greja utomhus ..ja verkligen roligt faktiskt.
Jag räfsade bruna blad som låg i högar o körde över dom med gräsklipparen. Gert-Åke har varit här med barnen och hämtade alla våra lastpallar som stått ute i vinter.Barnen drog o slet dom oxå,jädrans energiknippen.

Tvättat soptunnorna som var så fulla av fågelskit eftersom dom står under lönnträdet. Fy sjutton vad äckligt,var nästan heltäckta av blagor.
Tvättat lilla bussen och klippt till golvmattor till stora bussen.
Träden börjar bli gröna nu och magnolian blommar.

Jag tvättade och hängde ut ..doftade härligt när jag tog in den igårkväll innan jag la mig.
Vilken tur jag kom ihåg för det var ingen rolig syn när jag tittar ut nu på morron....regn!

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards