Alla inlägg under augusti 2015

Av Bettan - 26 augusti 2015 19:39

West End från London kommer till Sverige och spelar upp Michaels Jackssons Thriller.Sara och jag var och såg det för några år sen och då sa vi: Kommer det till Sverige igen så bara måste vi se det igen!

Så nu har vi "plåtar" och är några till som ska gå och se detta om 2 månader....jädrans vad kul. Liten förhandstitt...

Av Bettan - 21 augusti 2015 07:51

...det har vi så wifi funkar inte lika bra överrallt. Modemet ska ju sitta i första telejacket och det är på ovanvåningen. Så nere har det mindre bra..men nu har vi köpt en sån här och full täckning härnere.?

Av Bettan - 19 augusti 2015 09:00

 

En sån här var mannen och köpte igår,Samsung Galaxy S6. Jädrans vad fin den är....VIT givetvis.

Om jag är avundsjuk..NÄE hur kan man tro det....INTE AAALLS! Jag tycker min 4a är så jättebra..  

 

Av Bettan - 16 augusti 2015 08:50

...till tusen på arbetsplatsen igår.
Mycket snyggt men fick mina favoriter..

Av Bettan - 12 augusti 2015 16:13

Jag har ju velat pierca mig länge men dragit ut på det för jag har blivit så jäkla nervös av bara tanken bara.

Men när nära vän ringde och sa att hon hade piercat näsan och skulle dit och göra hål i örat om 14 dagar så då jäklar asså,då bara skulle jag med!

När jag berättat att troligtvis ska jag göra det om jag bara vågar så har jag hört så mycket att jag är för gammal,det är fult,äckligt och vad vet hur hemsk detta är. Men ju mer blir jag taggad av sånt.Fy så tråkigt att vara grå..

 

Jodå.. jag kollade på youtube och tog reda på så mycket som möjligt..nu var det dax. Jobbade i helgen med "sockerdricka" i benen och jättenervös...asså snacka om att jag e en riktig MES!. På måndagen var det dax..

Asså nu kunde jag inte fega ur bara...så det var bara att sätta sig på stolen och få det gjort.

   

En tång som klämmer till o så bara igenom med nålen och smycket bakefter.

VA???

Jag blev nästan lite förbannad...på mig själv. Det gjorde ju inte alls ont...och så gått o vart så nervös..asså!

Nu ska det bara läkas innan jag får ett smycke som jag tänkt mig....



Av Bettan - 7 augusti 2015 13:10

Igår var jag nere i Trollsjön och mötte upp Adde med familj och Nina med familj. Det var uppträde utav Hasse Andersson,eller som jag säger "änglahunden".

Herreguuuud vad folk!!!

Tänkte att här lär jag aldrig hitta dom,men Nina såg mig komma gående o tjoade till som tur var. Även om inte jag gillar,så gör ju övervägande..o framförallt..ADDE   

Så här såg det ut..


 

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards