Direktlänk till inlägg 28 oktober 2015

Så var det heldag i Danmark igen..

Av Bettan - 28 oktober 2015 10:48

Morronfikan hemma hos mig och sen var det i bilen för färd mot Helsingborg. Kolla in Shoppen på båten så man vet vad priserna ligger såklart..hittade en god parfym oxå.

   

Resan går ju så snabbt och sen var det full rulle till bageriet som brukligt. Den traditionella bilden på första bettet i snegeln:

 

Sen var det på g med inhandligen...OST!

Så vad vi än handlade sen så höll man på att storkna av osen när man öppnade locket på "kärringavagnen". Osar ju förjäkligt med jisses vad det är gott med stark stinkande ost!

Lite middag på det och vila benen en stund..

   

Sen var vi fit for fight igen..gick förbi dessa vattenkannorna..visst är dom kul med dyra som sat...

 

Sen var det i dom viktigaste butikerna...oj vad kärran blev tung att dra när man kom ut igen..

   

Var även inne i en klädesbutik..oj vad snygga linnekläder..såna som jag bara älskar!

titta här...titta på denna...kolla!!   Jag blir som i extas ta mig sjutton..hela butiken hade så mycket snyggt!

Provade en klänning som jag hade svårt att slita mig från. Testade många olika härliga färger..man blev ju helt sjuk.

Jodå...jag kom ut med en sån oxå av märket UNO.

Trötta på väg hem men bagaget var ju fullt med goa grejjer så vi var helnöjda. Framför allt så har vi haft en jättemysig och kul dag.

Vissa personer klickar det bara med och vi har alltid lika kul ihop...  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards