Alla inlägg under januari 2016

Av Bettan - 3 januari 2016 12:19

Var tog det förra året vägen,tycker det har gått jättesnabbt. Men nu är det att börja på ny kula och jag önskar er alla god fortsättning på nya året och hoppas det ska bli bättre än föregående.


Jag håller på att göra det jag brukar göra vid denna tiden ungefär....packa inför resa. Jag tycker det är lika tråkigt varje gång och drar ut på det in i det sista. Ibland har jag dåligt varit klar innan tåget går till flygplatsen, men denna gången ska jag banne mig vara klar för en gång skull.Hittade en plastpåse som låg kvar i väskan,sån skulle man nog aldrig få här i Sverige.

 

Så ser det ut ungefär när jag är klar:

 

Jag har börjat lite att plocka fram en del som ska med:

   

Den vita är en lådda som med sugproppar(som jag vet håller)sitter på kakel. I badrummet där vi är får alltd tvål o schampo stå på golvet..men nu ska det bli slut på det!.

Skärbrädor,lakan,madrasskydd, nagelack en hel påse,honung,fröer,pepparkakor,bröd....ja det var en del iallafall. Tur man får ha 30 kg. Sen är det lite kläder..men det är inte så mycket för jag har det mesta på plats redan.

Så snart bränner det iväg med denna klumpedunsen,att den pallar att lyfta är lika otroligt varje gång..

 



Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards