Alla inlägg under februari 2016

Av Bettan - 13 februari 2016 09:26

Fick tipset att jag skulle smörja in benen med cocos-olja för då bits inte sandflugorna.
Sagt o gjort..jag smörjde in benen och det stämmer,blev inga små bett alls.
Men däremot var det ju svettigt värre o jag torkade med händerna i ansiktet. SÅ VAR DET KLIPPT....JÄKLAR!
Nu har jag ju bränt mig i nunan så idag kör jag moppe såhär ?

Man känner sig helfånig med stora skärmmössan o hjälmen ovanpå..det ser ju fånigt ut oxå. Men det roliga med detta är att det inte är nån som reagerar,jag är ju inte ensam om detta.

Annars var det skönt idag i vattnet..är nog över 30 grader nu.Så det är bara ligga i plurret o stora skärmen på.

Även hundarna går rakt ut o sätter sig i vattnet..

Fick bra tips av 'mamma' igår. Hon skurar grytor med askan som blir när man grillat. Ytterhöljet från cocosnötter o på med aska.
Så det ska jag testa hemma..med askan asså.

"Mamma'fyller år imorrn...så ska iväg o handla blomma idag.

Av Bettan - 11 februari 2016 09:56

Det var fullt av såna uppspolade på badet idag. Dom ser ju för äckliga ut..o äta dom sen som många gör skulle aldrig falla mig in.
Men vad vet man..det kanske man redan gjort..haha

Rob han hittade en handväska därnere...jag tror aldrig han blir en ladyboy trots försök.?Eugene hade roligt..

Av Bettan - 9 februari 2016 15:18

Då har jag varit på 90 minuters thai-massage och inte är det skönt inte!
Jag hade beställt tid 14.30 och när jag kom så fick jag turlapp och satt mig i väntrummet.

När det var min tur skulle jag in på kontoret o sätta mig,då var det blodtrycksmätning. 120 hade jag..o det var bra. Ny biljett med nummer på...denna gång vilket rum jag skulle få massage.

Så var det en trappa upp och där kom hon som ska knåda mig(samma som jag hade för 3 dagar sen).Nu väntar vi i korridoren..

Och här är bädden som jag har plågats på

Plågats är rätta ordet. Men jag ska dit om 5 dagar igen. Jag tror det blir bättre för var gång...och kanske man får en uppledad kropp vad det lider.?
Men nu ikväll känner jag av att det har knådats..lite skallevärk o öm i kroppen.

Av Bettan - 8 februari 2016 14:47

Idag visste jag nog inte vad jag gav mig in på riktigt. Var på ansiktsbehandling..visst är det skönt..massa smörja som masseras in o skönt är det. Men sen minsann hade jag beställt att få ström i huden oxå..så e-vitaminer kommer till lixom. Är så jag förstod iallafall..inte ett ord engelska utan allt på thai. Det blixtrade kändes det som...som små nålar. Inte ont direkt men en lustig känsla.

På tal om ont..det blir det imorrn.Jag ska på thaimassage på sjukan.
Var där för 3 dagar sen och fixade min axel som är så låst så jag får inte upp armen. Det fixade dom där..o nu blir det att följa upp detta med helkropp. Fy fanken säger jag bara..det är ingen skön känsla.
Men gör det nytta bara så..
Man får ju bild i skallen av att det är så här..

Glöm det...så här är det.
Aj..Aj..min stela kropp

Av Bettan - 8 februari 2016 14:15

Nu är vi trötta på denna storm!
Får gärna fläkta..men inte så som vi haft det dom sista dagarna.

Här var svaret varför vi blev strömlösa?

Så det har inte blivit badet på några dagar nu...utan vårt nöje har varit att leta upp nya matställen. Här är ett nytt som hade god mat.
Omelette med inbakat kött o grönsaker. Lagom kryddat.

Men är man inte nöjd så finns det doningar att tillgå...dessa småjävlar är inte att leka med ?

Av Bettan - 6 februari 2016 08:55

Av Bettan - 6 februari 2016 08:44

Idag var vi bara på badet en stund..jädrans vad blåsigt!

Syns kanske inte på bilden att det var stora vågor,men det var det verkligen!
Jag bara älskar att bada när man får hoppa för att inte bli översköljd. Men både jörgen o jag fick oss en våg i baken..tjo så låg man där på alla 4 till ingen nytta.?(citerade laila westerlynd i sketchen:sexobjektet)
Iallafall..mössan nertryckt ordentligt!

Av Bettan - 5 februari 2016 10:09

 

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards