Alla inlägg under februari 2016

Av Bettan - 5 februari 2016 10:08

Hos frissan igår och förklarade att jag ville ha en hårinpackning. Jodå...eftet lite charader så kom vi fram till det ihop. I tvättsängen och blev schamponerad flera gånger..så skönt det är. Sen var det inpackning som slås in i håret. Därefter i en ånghuv..höll nästan på att somna.Sen tvättsängen igen(jo man ligger i en säng o går håret tvättat) o skölja ur och föna sen det torrt. Då fick dom jobb minsann mef detta långa barret.

Sen hade jag inte mage efter allt fönande att sno ihop det till en fläta..så det fick hänga löst som jag sällan har.
Mjukt till tusen...skönt

Av Bettan - 4 februari 2016 03:33

Fick för oss att ut o dra en repa med mopparna. Stack innan 6 på morron..ruggigt så vi fick ha jackan på.

Det blev 30 mil ...ont i baken,axlar o nacke trots kudde o olika sittstilar.
Men det är över idag igen..men man är ju lite mör även idag.

Av Bettan - 2 februari 2016 01:36

Firade vår vän som fyller 74 år igår efter badet.

Vi var 3 par som blev bjudna på middag i grannbyn,mycket gott.
Många olika språk kunde talas vid bordet:Holländska,Franska,Rumänska,Italienska och Svenska förstås. Men det funkade jättebra att språka...även på en soda.

2 par som körde moppe o 2 par som cyklade.

Rob har gjort en annordning av plastflaska o silvertejp. Där har han en käpp ifall apa/hund går till attack.

In till byn igen och fick fixat baklyktan som pajjat på min moppe.Vi ska ju köra långt imorrn o då måste jag ha lyse.
Intresserade finns det alltid när falangen kommer.

Tur vi inte skulle ge oss av idag på morron..jädrans vad det regnade. Men nu är det uppehåll o vi sitter med frukost på altanen.

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards