Alla inlägg under mars 2016

Av Bettan - 28 mars 2016 16:14

Vi var igår på väg till ett stort tempel igår och på väg dit blev det stopp i gatan bara. Då är det folk som dansar och en del står på led med fina gåvor. Vi förstod ju snabbt att det var en kille som skulle bli munk..då är det liv i luckan oxå. Alltid stöter man på nåt när man är ute och kör..

[Bild]

Orkestervagnen puttar vissa framåt samtidigt som dom spelar. Trummisen sitter på vagnen,2 gitarrister som måste hänga med eftersom dom har elkabeln in i gitarren och killen som spelar elorgen går bakom och spelar...lite annorlunda minsann ?

Av Bettan - 28 mars 2016 15:58


 

Av Bettan - 28 mars 2016 15:53

Jädrans vad det har regnat idag....
Men lite höll det uppe på eftermiddagen så vi körde ut till 'fantomen' men typiskt ingen hemma. Vi körde förbi ett hus...inget staket,men dom har grind iallafall. ?

Det regnade sen igen så vi har varit hemma. Jörgen var sugen på mat från stan så ikväll blev det hämtmat och äta framför tv:n.
Det blev sallad och jag tog tonfisk o jörgen kyckling. Det har varit stående var o varannan dag denna semester...gott!

Av Bettan - 28 mars 2016 05:45

Var bara tvungen att fota lilla killen på flaket. Sitter så snällt i tröja o blöja och äter melon...det bara rinner nerför magen.
Jag köpte en bamsemelon och den var läskande minsann.

När jag for hemifrån skulle mamma och tokkata(dockan) oxå iväg. Tänk så enkelt...bara sätta dit gåstolen och binda fast den med en kluven cykelslang. Så i med sötnosen så är det klart att köra. Säkerhet..va?

Av Bettan - 27 mars 2016 15:50

..var intagen av hunden.
Full fart blev jag omkörd idag av matte med hund. Fastbunden?.....näe det är nog enbart för amatörer.

Av Bettan - 27 mars 2016 15:46

Vadde gör själ för namnet som vi har döpt henne till.
Då menar jag inte bara för pälsen....

Det var imorse när jag öppnade dörren.
När jag kom hem nu ikväll så har det varit 'roliga timmen' igen...skitkul ?

Av Bettan - 25 mars 2016 10:04

...eller om man översätter från thai:relax,njuter...må bra.
Jo..här är det allt sabai.

Tittar på när dom gräver ner en kille i sanden. Det gör dom om nån fyller år fick jag reda på.Fantasin är det inget fel på ?

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards