Direktlänk till inlägg 24 juli 2016

Tomelilla

Av Bettan - 24 juli 2016 07:29

Så var jag där i torsdags.Jag gillar det stället...mycket trevliga kunder och grannar.
Blivit tradition med smörgåstårta till frukost..så även denna gång...mums.Dieten åt helskotta..

Min vän Camillas dotter Moa fick jag ett sånt fint armband av...va?
Men hon visade sin uppskattning..som hon sa: bara för du är den du är .
Jag blev rörd verkligen...visste inte att hon kände så för hon har aldrig visat nåt innan..så gulligt?

En upphittad snuttekanin utanför disken..

Man ser ju att den är älskad. Så jag satte in på loppisidan på facebook att den fanns hos oss. Många som reagerat...men ej avhämtad. Så den följde med till Sjöbo marknad oxå och där fick den sitta

2 dagar där i 33 graders värme...fy det var inte kul.
Men skönt när klockan var 22 och man drog sig hemåt..nu var vi trötta.

Ps. Snuttekanin blev avhämtad så nu är det nog lugnt i den familjen

 
 
Annelie

Annelie

25 juli 2016 08:24

Är det mycket folk när det är så varmt..??
Jag själv älskar att gå på mârtner,,, men inte nu när jag sitter i rullstolen.
Men, Palmfestivalen är vi alltid ute på, för då åker jag elskotern,, inte lika lätt för folk att hamna i mitt knä då.. ;-)

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Bettan

25 juli 2016 21:31

Näe..så värst mycket folk är det inte. Och dom som är där orkar inte handla...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards