Direktlänk till inlägg 25 juli 2016

Adelemed vännen Molly

Av Bettan - 25 juli 2016 22:01

Vi gick till Lotta och Molly igår..dom fann varandra direkt nästan. Hade väldigt roligt.Så nästa gång hon kommer får vi nog träffas igen...

Det blev även kycklingklubbor och glass...vilken lycka.

Innan på dagen var vi och matade ankorna.

Så var det ju glass oxå till denna glasstokiga tös

När vi kom hem så var det klubba som hittades i gömmorna

Detta var igår.
Idag efter frukost så var det att stämpla massa papper som skulle med hem..varför..ja säg det ?

Sen gick vi in till stan för att möta min mamma i glasögonbutiken.
Vi var tidiga..så då var det att samla fjädrar..

Sen gick vi hem och tog en fika. Adele åker på mammas rullator. Och så tar hon o jag en sväng med permobilen på gården...men det tyckte Adele var läskigt.

Men sen när mamma åkt hem så åkte vi oxå. Nu skulle Adele hem till mamma o pappa efter helgen hos oss.

Det blev kramkalas såklart och Gunnar blev jätteglad oxå att ses igen. Adele fotade honom..här är han ?

På väg hem för mig körde jag in o kollade rean.. halva priset på röda lappen...WOW..det passar mig alldeles perfekt. Sportbh och löparbyxor i skrikiga färger. Även en bikini till semester..?
Nu känns det tomt utan farmors docka...saknar henne..?

 
 
Annelie

Annelie

5 augusti 2016 22:18

Vad söt litet barnbarn du har..
Skoj att hon funnit en vän även hemma hos farmor.

Mysigt att mata änderna,,, de brukar ju vara så tama så de till och med äter ur händerna.

Trevlig Helg.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Bettan

6 augusti 2016 12:05

Det är bara det att jag har fobi mot fåglar...livrädd. Men fick stålsätta mig med hjärtat bankande. Sa till Adele att kasta brödet längre ut...men icke.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards