Direktlänk till inlägg 8 augusti 2016

Husdjurens hemlighet

Av Bettan - 8 augusti 2016 06:31

Vi var på bio igår. Jag var väl lika uppspelt som Adele,har ju inte varit på bio sen jag såg titanic.
Här har jag förberett

Nu bär det iväg...Adele fattar ingenting men märker på mig att det ska ske nåt skoj.

Husdjurens hemlighet är namnet på filmen och tänkte att den passar nog perfekt...3d o allt.
Gamla bian i byn så det är ju bara att gå dit...fullt av ungar

Vi hade Molly o mamma Lotta med oxå...

Det var ju kul m popcorn o dricka..men filmen var nog lite långtråkig. Det tyckte vi nog alla 4.
Var väl några tillfällen Adele satt med öppen mun och tyckte det var lite spännande.Men rolig...njae.
Visst är Adele förliten för åldersgränsen är ju 7 år. Men Molly som är närmre tyckte inte den var så rolig heller.
Och detta med 3dbrillor fattade inte Adele vitsen...haha.
Men nu har vi provat på det iallafall...man vet ju inte förrän man testat
Vi var ju innan och matade ankorna...skönt att få tömma frysen på gammalt bröd.
Det är nog mer uppskattat för lilla fröken.

Riktigt kul att gunga

 
 
Annelie

Annelie

8 augusti 2016 11:22

Härligt att få bli "barn på nytt", med barnfilm, gunga, leka med dockor osv.
Hihi,, du tordes dig såppas nära änderna..??!!
Min syster har också en stor fobi för fåglar,,, måste vara jobbigt när man är utomhus, för fåglar finns ju överallt.

Detta med 3D-film,,, var det häftigt..??

Fina bilder på er alla..
PS. Vilket hår du verkar att ha,, wow vilken fläta, inte ett dugg avis.... näääeee då ;-) DS.

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Bettan

10 augusti 2016 09:23

3d är häftigt..här är det inte såna riktiga filmer som det är på disneyland. Där är det verkligen all in och skitkul!
Så detta med fåglar...jag blir dallig i benen och hjärtat slår..men stålsätter mig. Men kommer dom för nära så måste jag gå därifrån..
Så detta med fläta...det är nog mer en bekvämlighet och inte för att det är snyggt. Lätt att bara få dit flätan så är håret borta,kort hår som jag oxå har haft många år är ju ett jäkla fixande och för bökigt i husvagnen speciellt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards