Direktlänk till inlägg 12 augusti 2016

Lund nästa..

Av Bettan - 12 augusti 2016 13:31

Jag tog tåget in till Lund igår .

Min väninna Camilla tog bussen så möttes vi upp vid stationen. Så roligt att se henne igen. Vi for runt som galningar i butiker och jag hittade nya träningskläder..såklart vad annars..hihi
Halva priset på röd prislapp..igen!
Jag kan då hitta...ögonen dras som en magnet mot röda prislappar...gapskratt.
Det blev både jacka,2 brallor och en tröja...var nästan så jag ville ut och springa direkt...NÄSTAN ASSÅ.

Men istället svullnade vi ut på Rose Garden på måstenstorget. Herregud vilka köer men det är ändå värt att vänta. 95 kr för buffe inkl.dricka Det är alltid välfyllt och smakar jättegott.
Lång kö till glassmaskinen och när jag hade tagit mitt och det kom till tjejen bakom..fy fasen asså!
Då knasar maskinen och får spel..det forsar ut vaniljvatten som en fontän. Stackars tjej som blev som en snögubbe hela hon. Glasögonen var täckta så hon såg inte ett dugg..
Hur det gick förtäljer inte historien...jag behöver inte stå o glo med öppen mun som alla andra.

Sen skulle camilla till sjukan..så vi tog bussen dit.Jag har inte åkt stadsbuss på 35 år.

Så...nu var vi framme på Lunds sjukhus.

Neurofysiologen skulle vi till...eller vad det heter.
Camilla ska få kollat nervbanorna så det inte är nåt tokigt. Det görs med ström så hon får stötar i händer och armar...obehagligt.
Men vi var ju tramsiga även där och då blir det ju lite lättsammare.Skönt när man är 2

Tack för rolig dag älskade vän....

 
 
Annelie

Annelie

13 augusti 2016 07:13

Ååååå.. en sån dag med en väninna saknar jag.
God mat ni åt,, men tyvärr går det inte så bra att äta köpt asiatisk mat numera, skillnad på när jag gör det hemma själv.
Stackars tjej, som hamnade i detta glass-hysteri.

Denna undersökning som din väninna gjorde, har jag också gjort, både i armarna och benen... det kändes men gjorde inte ont.

Duktig du är som köper kläder till dina löprundor, och har tanken på att du ska göra de.

Fortsatt trevlig helg.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Bettan

15 augusti 2016 13:52

Det var jättegott det jag åt. Är ju mycket av det hela som inte jag klarar heller,utan äter rätt enformigt. Ja..det var synd om henne stackarn..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Skapa flashcards