Direktlänk till inlägg 12 november 2016

Elton John

Av Bettan - 12 november 2016 08:35

Då var Sara och jag på Elton John i torsdags kväll.

Träffade min väninna Anne innan..

Hon hade blivit bjuden av sin söta dotter Alexandra precis som jag.
Så trevligt så vi måste träffas alla 4 snart igen asså.

Sen var det dax att gå in på arenan och leta upp våra platser. Vi satt näst högst upp så man fick nästan svindel.

Visst ville man helst sitta längre fram men då hänger det på att man får beställa direkt när biljetterna släpps.
Men nu är vi laddade..

Många skratt och tummen upp för våra brillor...
Vilken upplevelse att få höra denna legend. Han är sååå jäkla bra!
Tack för du kom till Sverige och förgyllde några timmar för oss


Ps: Jag fick ingen skoskav av mina nya dojjor..

 

 
 
Annelie

Annelie

15 november 2016 07:52

Phuu... vad högt ni satt.
Var det fullsatt när väl konserten drog igång..??

Elton John älskade jag i min ungdom, sa alltid då att kommer han till Sverige någon gång, så SKA jag på honom.
Han är ingen storfavorit numera, men det hade ju ändå varit roligt att se honom, men missade detta totalt att han skulle till Malmö Arena.

Härligt att ni hade en trevlig kväll i alla fall..

Snygga skor du fick tag på.

Ha en jättefin tisdag.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Bettan

16 november 2016 19:01

Det var i stort sett fullt. Vi hängde inte på biljettsidan. Men helt fantastiskt attfått höra och se irl.
Tack för beröm för mina dojjor...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Skapa flashcards