Direktlänk till inlägg 24 januari 2017

Ingen reaktion.

Av Bettan - 24 januari 2017 23:43

Årets första dopp igår...brr...det var nog inte mer än 26-27 grader. Men det är bara att gå rakt ut o doppa sig och sen var det rätt skönt ändå. Stora vågor och det blåste rätt bra..så var bara en stund där.
Var på marknad och köpte lök och skulle ha fatt i ananas. Inte en enda stor ananas fanns att uppbringa,lustigt. Många små men dom är inte lika goda.Näe..det fick va. Får kolla idag istället.
Vi var och åt och när jag tar ett foto så ser jag...ser ni?

Nu har vi vart ihop sålänge så han ser inte att det är nåt annorlunda och kan säga till...åhhh
Igår förresten så var vi på vårt favoritställe

Jag åt pannkaka med köttfärs o grönsaker i. Lite ris på toppen bara för att....himla gott är det.

Kaffe hemma sen med vattenmelon till.

Nu är klockan 5.40 och jag ska dra på träningskläderna iväg o gå/springa på stadion.

 
 
Annelie

Annelie

25 januari 2017 16:46

Mums,,, din middagsmat ser ju sååå god ut.
Hihi, jag trodde du hade satt olika färg med flit.

Ha det bäst.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Bettan

26 januari 2017 03:19

Supergott alltid där. Näe..jag tyckte det var samma färg i mörkret. Inte såg Jörgen nåt..som vanligt.

 
Suss

Suss

29 januari 2017 11:52

Han har nog glömt putsa glasögonen 😉✌ men varför kan man inte ha olika? Jag har aldrig nått som matchar 😂🖒

http://suziduzi.blogspot.se/?m

Bettan

29 januari 2017 14:05

Näe...iof. Men det bevisar ju att han tittade inte på mig på hela kvällen..haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards