Direktlänk till inlägg 16 maj 2017

Full fart med bästa Camilla.

Av Bettan - 16 maj 2017 16:54

Näe..vilar inga ledsamheter när man är med en sprudlande Camilla. Det är mycket skratt och tokerier och jag bara älskar det.

Vi for iväg för att köpa ägg i Svalöv. Inga vanliga utan befruktade rasfågelägg. Vi for dit utan att kolla om det var bensin i tanken. Det var under sträcket för tom tank. Men vi kom fram iallafall och även till närmsta bensinmack...men det hoppade fram sista biten.
När vi var där så hade detta unga par massor av olika höns,gäss,kalkoner,ankor,får,grisar,kaniner,katter
och en kelig hund.Fotade inte allt men några djur lite kvickt.

Kanske åka dit med Camilla imorrn igen och hämta ägg. Men då får vi kolla tanken först.
Idag startade jag med migrän så jag låg till 13.00
Sen var det in o koka choklad..nu ska jag slappa för jag är helt urlakad. Sen får jag ta in tvätten,hoppas den hunnit torka.

 
 
Annelie

Annelie

16 maj 2017 18:18

Hahahaha,, ni är tokiga, skulle vilja ha sett er komma hoppandes på landsvägen.
Å på landet också, där det inte vimlar av mackar precis.. *L*

Usch vilken jobbig migrän du har..

Mums, va gött det lät med nykokt chokladpraliner.. *slickar mig om munnen*

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Bettan

18 maj 2017 09:34

Det var lite nervigt tycker jag...men camilla var sprudlande tjoande. Stannar skitet så gör det..skratt.
Fortfarande huvudvärk och det vill fan inte släppa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Skapa flashcards