Alla inlägg under maj 2017

Av Bettan - 2 maj 2017 16:22

Då har det skurits choklad och gjorts marsipan.

Nu ska det torka innan packning.
Har även tvättat vardagsrumsgardinerna och hängt ut. Tyckte dom var vita innan..men ser man vattnet så kunde dom inte varit det.
Men skönt att dom är strukna o upphängda igen. Även fönstren är putsade...i dom fönstren iallafall och bara på insidan.
Jag har ju jobbigt med mina axlar att hålla dom uppåt o gno. Men lite i taget så går det.
Nu blir det att åka o handla på willys o hem o fixa käk...

Av Bettan - 1 maj 2017 18:30

...bara in o jobba. Kokat choklad,hackat marmelad och packat.

Är inte helt återställd men det funkar..det måste funka rättare sagt.
Men skönt när vi är klara..

Så fick jag tidning från FUB idag. Jodå..visst är jag,Adde och hans 2 assistenter med...vi var ju på spökfest i höstas...skratt.
Jag skrev ju om det då oxå..

Nu har det ätits köttsoppa så det är dax att 'hälla' sig i soffan. Imorrn är det besiktning på stora bussen 7.50...vet inga fel så hoppas inte dom hittar nåt..

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards