Alla inlägg under juni 2017

Lek

Av Bettan - 7 juni 2017 10:48

Har varit nere hos sonen med familj och fikat. Adele skulle visa mig allt..hon är för gullig.

Hon tyckte vi passade i nya brillor. Njae vet inte om färgen är den rätta..haha

På väg dit flög en kråka rakt in i rutan..jäkla smäll. Vilken tur rutan höll men vindrutetorkaren for på sne.Så det blev att stanna o plocka väck,den höll så nu ska den dit igen.

Av Bettan - 5 juni 2017 18:52

Jag har såklart en av mina favoriter i lurarna...Van Morrisson. Han är väl lite mer "städad" för att sätta in här. Jag har ju fler favvisar men dom är inte lika uppskattade av andra....  

Av Bettan - 5 juni 2017 17:14

Då har vi jobbat hela helgen i göingetrakten. Denna tjej var hos oss...jag var bara tvungen att berömma hennes häftiga sminkning.

Jag tycker det är jättekul med folk som utmärker sig..på ett positivt sätt.
Fotade mig med marknadsgeneralen för vårt område. Jan är 80 år nu och har hängt med sålänge jag kan minnas. Lika trevligt bemötande varje gång vi kommer. Tänk om alla varit så tillmötesgående som Jan.Vi ses till hösten igen.

Det var i lördags. Igår var det regn efter 12.00...och så fortsatte det. Så vi packade ner i regn..så det blev inga bilder tagna..

Av Bettan - 1 juni 2017 19:41

...ja,nu ska det väl inte bli kallare får vi hoppas. Jag har tvättat,torkat och fettat in mina vinterkängor(jaktstövlar)

 och nu står dom längst in i garderoben. Men yllejackor och yllevästar ligger fortfarande ute i bussen...dom åker med nästan hela tiden. Och ligger dom inte i bussen så hänger dom i husvagnen,för man vet aldrig..

Jag har börjat samla alla mina äggskal i en liten hink.

 

Jag ska krossa dom lite och sen ska dom ut i mina krukor på jorden. Så gör "mamma" nere i Thailand så blir det gödning av det....inte så dumt.


Var hos tandhygienisten igår och på vägen till apoteket som jag skulle så gick jag in i möbelaffären. Min mamma har sagt att hon ska skaffa en fåtölj som reser henne upp lättare. Så via skype med henne så blev det köp. Så det tar några veckor så kommer den hem till henne.

   

Nu var denna i skinn och det blir det inte utan i tyg. Det finns bara denna på marknaden som har 2 motorer. Med det menas med att du kan få upp för benen men ändå så är ryggen uppe. Så var det inte på dom andra 4 dom hade, upp för benen så åker ryggen oxå ner...och det är ju inte alltid man vill. Jätteskön och jag tror det blir superbra. Näe...hon var inte med och valde för det var ju inte mycket att välja på. Och det är inte lätt att flänga med färdtjänst heller...så var det orken oxå. Näe...det blir nog bra detta.

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards