Direktlänk till inlägg 4 februari 2018

Frissan

Av Bettan - 4 februari 2018 00:17

Där var jag igår och fick manikyr o pedikyr.

Lite folk och det är både kul o tråkigt. Kul för då kan vi skoja om allt. När det är mycket folk så har man många o snacka med och lär känna andra.
Jag hade med mig karameller såklart...det är uppskattat

Så in med vattenkar att tvätta fötterna i och fram med vagnen

Så vagnen med nagelack..denna gångenblev det guld på tårna.

När jag var klar möttes vi upp och gick ner på walking street. Men först måste jag på toaletten så jag körde inom till bensinstationen. Rent och snyggt och luktade inte illa.Blir lika sne varje gång man kommer in ..finns aldrig en krok! Så tur man bara har axelväskan som man får kasta bak på ryggen och inte några kassar. Det är ju dyngsurt på golven.

Blåste och var riktigt ruggigt..vi har inte haft så kul väder nu par dagar. Jäkligt kallt när man kör hem på moppen med bara armar o ben.
Väl hemma så får hundarna mat och då ser jag marroy kan dåligt öppna ena ögat. Så det blev ögondroppar och hoppas det är bättre idag.
Jag ser oxå vi fått nåt annat på väggen ovanför fönstret

Jäkla tur den var på utsidan...stängde dörr o fönster snabbt. Sa till Tok som är mammas son och han for in o hämta sin bössa. Sånt här tycker han är kul....men kan ju dåligt vara några skott. Han trodde nog den skulle dö av vinddraget kanske...men den pep iväg efter 10-12 'skott'.....haha

Sen blev det lite boxningtittande och så kollade jag på tårtkampen via internettv innan bingen.
Idag gick jag upp 04,30 . Jörgen sover med öppen mun och det funkar inte med sovmask. Så efter 511 puttande och tillsägande att stänga mun så gav jag upp.
Nu är klockan lite över 6 och familjen har vaknat. Jag ska ut och sätta på kaffevattnet och börja skära min vitkål så får vi se om vädret blir så att vi åker ner till badet idag.

 
 
Annelie

Annelie

4 februari 2018 07:38

Kan förstå era svenska karameller är spännande där.
Hihi, irrk vad äckligt med denna ödla, så jag förstår du stängde allt illa kvickt.

Fyyy vad jobbigt med en snarkande man.

Ha nu en jättemysig dag.. // Kramen Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Bettan

5 februari 2018 01:56

Allt är spännande från Sverige..hihi.
Ja..den ville jag inte ha i precis. Men dom små ödlorna(gecko) har vi härinne oxå ibland,det bekommer mig inte.
Jörgen snarkar inte med masken,men öppnar munnen ibland och då blåser luften rakt igenom näsa och ut. Det för ett jäkla liv..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Skapa flashcards