Alla inlägg under februari 2018

Av Bettan - 2 februari 2018 03:19

Idag blev det att stiga upp 4 med världens huvudvärk.
I med mina starka piller och så tog jag youghurt med kokos och flingor i. Satt mig och glodde i stolen och då öppnade sig himlen.
Jäklar vilket regn..det blir ju ofta så här. Det bara vräker ner så det blir fåror direkt. Jag somnade till i stolen så jag gick in o la mig igen.
Gick upp 8 och då hadejörgen redan varit uppe ett tag och fixat sig frukost. Familjen undrar hur jag mår för dom hört att jag har ont i skallen. Frågade om jag ville ha piller..men jag har ju. Tokkata är oxå lite dålig idag sa mamma.
Det ösregnar och det är helt underbart väder. Blir så klart och lättandats.Så idag blir det inte badet..
Såna här dagar blir det manikyr-pedikyr och kanske massage. Ev lite shopping..
Men förmiddagen går långsamt framåt för mig till detgett sig i bollen.

Av Bettan - 2 februari 2018 03:01

Var väl kanske inte så stor hjälp med att dra på prylar. Men som personligt stöd var både jag och will.
Jag försökte hålla reda på ruby the dog. Men så fort inte matte var synbar så var hon hopplöst orolig.

Sen direkt hem efter det och fixa till sig för att åka till födelsedagsmiddag

Här är Eugen som fyller år och bjuder på middag.

Vi var dom vanliga som vi brukar träffa och gör varje år. Mycket trevligt och god mat som vi själva fick välja från menyn.

Regnet hängde i luften tyckte vi när vi körde hem, men kom aldrig nåt.
Väl hemma så har kanon varit ute och ränt och vart i slagsmål. Stor reva på skallen och på sidan. Alldeles köttig bakom det flaxande örat...åhhhh. Så nu är det baddat och rengjort..

Av Bettan - 1 februari 2018 08:05

Av Bettan - 1 februari 2018 03:02

Det var det här igår. Hela strandpromenaden och piren ut var full av folk med kameror och stativ.
Jag fick ju ingen bra bild hur jag än gjorde trots min fina lur

Hade dessa ullbollarna bredvid..asså sötnosar.

Det har väl inte hänt så mycket annars dom sista dagarna. Jag har iallafall badat nu..varmt i vattnet. Och givetvis i luften oxå..sitter under palmen som vanligt.

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards