Direktlänk till inlägg 16 juni 2018

Skurup

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför.

Sen var det jobb i 3 dagar. Hade min granne sen cirka 30 år tillbaka bredvid mig. Erik säljer ju trätofflor och hann fick tydligen sålt för det har lämnats gamla kvar.

Grannen sen efter honom undrade om jag ville köra hennes bil hem. Självklart gör jag det när vi ändå ska åt samma håll. Annars hade dom först fått köra ner stora lastbilen och därefter åkt tåg för att hämta lilla bilen. Kan man hjälpa med en sån enkel grej för att underlätta så givetvis. Dom har ställt upp för mig innan oxå.
Och en sån fin splitter ny liten 'cittra' så var det ju bara kul.

Det var en lång och tråkig helg..köpte lite jordgubbar och mumsade på. Men det hjälpte inte mot tråkigheten..är inget kul när det är sån värme.

Sen äntligen på väg hem..och körde förbi AKKA.

Nya tag bara och det verkar som det blir svalare till midsommar...jippi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 12:53

Igår var jag på Addes skola. Det var stormöte som assistenterna skulle vara med på pch då får mormor hoppa in. Det gör jag gärna dom gångerna jag behövs och kan. Vi bakade muffins på hemkunskapen och hade musiklektion. Även en fika med saft/kaffe oc...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Skapa flashcards