Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Det var denna dagen

Av Bettan - 17 september 2010 19:18

Imorse var det inte roligt...vaknade med världens skallevärk!.Så Jörgen fick ställa allt iordning imorse ensam,stackaren. Men han är van vid att jag ofta har huvudvärk..för jag blir ju så himla kass.Har varit och röntgat skallen för jag var 100 på att det var nåt som var vajsing,men dom fann ingenting.

  


Men efter några timmar var jag fit for fight iallafall.Men idag var det väl ingen höjdare precis...lite folk.

Sen kom ju regnet o sabbade hela dan,så det har varit trist dag idag.

Så här såg det ut i gatan iallafall...


    

Här har vi kepsmaffian...Hans o Jörgen med varsin Stetson-smula på skallen


Men som sagt det är tur man kan ha lite kul med sina grannar iallafall.Här har vi Hans med sin snälla o pratiga Chaplin.

Hans han säljer sockervadd med sin fru Elisabeth...men jag fick bara Hans o chaplin med på bild idag....

  


Nu sitter vi i husvagnen igen och har ätit resten av det vi åt igår.Såg på tv:n att det ska bli samma skitv äder som det varit idag..men mera blåst.Fanken oxå...känns inte roligt att stå ute hela dan imorrn igen.  


  

 
 
sara

sara

17 september 2010 23:48

Fypyton för kasst väder....här hemma har vi haft rena orkanen med regnväder....BLÄ!

http://sara-bugaboo.blogspot.com

 
Marsipanen

Marsipanen

18 september 2010 16:21

usch för skallebank... jag har nog lyckat fått bukt med min migrän genom avslappning och meditation (nehej det är inget mystifiko alls) Idag kan jag meditera bort begynnande migrän.
Du kanske är som jag, vädermänniska. När lågtrycken liggger jäms med hjässan då känns det i kroppen och knoppen.
Hoppas du känner dig bättre!
kramen!

http://marsipan.bloggplatsen.se

Bettan

18 september 2010 17:44

Jag har migrän och spänningshuvudvärk var det utrett en gång i tiden.
Men nu får jag det av att jag har ont i axlar o nacke.Så sitter jag o sover så vaknar jag inte av skallevärk men ligger jag ner o jag ligger på sidan så vaknar jag efter några timmar av värk.
Likaså om det är nåt som ska bli jättekul eller jag blir orolig..då e den där direkt..skratt
Ps: skallebanket gick väck framåt dan..men så var det klippt inatt igen,så jag har haft ett bankande hela dan.
hej hopp

 
charlotte

charlotte

19 september 2010 16:59

jag antar att du redan kollat om det kan vara spänningshuvudvärk!? du vet att man kan få abstinens av ´huvudvärkstabletter. att man kan få ont i uvudet för att man inte tagit några.. o så tar man. till sist är man ju inne i en ond cirkel.

http://kloppan.wordpress.com

Bettan

19 september 2010 17:20

Jag har fått konstaterat för länge sen att det är både spänning och migrän jag har..men jag tror mestadels att det är spänningshuvudvärk.Jag får ju det när jag blir nervös eller nåt som är jättespännande eller rent av superglad o sprallig..e helbotten.
Men dom är hemma är på mig att jag ska testa mig igen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards