Alla inlägg under januari 2015

Av Bettan - 12 januari 2015 14:49

Vilken underbar känsla att komma fram med tåget. Fantomen kom och mötte och tog min väska och så gick vi över gatan till hans fru som heter oj.
Kärt återbesök och mopparna med hjälmar var framställda.
Fantomen menade att vänta 5 minuter så tar jag min saläng o kör väskorna hem till er.
Han var ju aldrig här förra året så nu var nyfikenheten stor.
När vi kom Så blev det stort kramkalas. När mamma kommer utflygandes o skriker mitt namn med öppna armar,då kom tårarna. Jag kände mig verkligen välkommen.
Sen marroy..vår hund....kommer rusande o skriker. Hon vill helst krypa in under skinnet. 3 små pluttar på 3 månader i släptåg.

Vi shoppade en del som måstes: toapapper,lök, morötter,kaffe,vattendunk osv.
Sen for vi hem o installerade oss o plockade upp allt som vi har här.
Middag på kvällen o sen stupar man i säng.

Mycket bilder på valparna...självklart

Idag så slappade vi länge på morron..o satt länge o fikade vid frukostbordet på altanen.
Idag har jag shoppat strykjärn.

Sen har det blivit en sväng o titta på stranden. Men vi skulle bara ta en sväng för det blåste som sjutton. Istället blev det manikyr o pedikyr. Sen efter det en omelettesoppa. Sen ansiktsbehandling..vi snarkade bägge 2.
Nu är klockan 20 och vi är helt slut..så nu blir det bingen.

Av Bettan - 10 januari 2015 23:50

Landat i bkk och våra 2 dagar här.Ränt runt på shopping så första dagen höll jag på att duka under. Blev skitdålig..vätskebrist. Men hann med en hel del ändå.
Jag sätter bara in lite kort..från dagarna 2.
Tpget hemifrån till kastrup i danmark.

Flyget o flygplatsen i doha där vi mellanlandade.

Sara somnade i taxin från flygplatsen till tågstationen.

Hon hann få på dom snygga innan iallafall

Incheckning på hotellet o sen var det full fart ute i vimlet i 2 dagar. Vi började 10.00 o var väl hemma 21 första dagen. Dag 2 så var vi inte hemma förrän 23.30...snack om att vi kan trava. Första dagen var det 36 grader i skuggan. O andra dagen mulet o lite dugg..perfekt shoppingväder!

Sen har jag tatuerat ögonbrynen. Det är mycket färg nu i börjam..men det ger med sig. 4 gånger nu som jag gjort det.

Medans jag gjorde en fotmassage så var sara och fixade ögonfransarna..så nu har hon långa som bara den..bild kommer senare.
Nu vaknar snart sara o vi ska till tåget som tar oss ner till byn..

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards