Direktlänk till inlägg 4 januari 2017

Shopping i Bangkok

Av Bettan - 4 januari 2017 16:24

Idag efter frukosten gav jag mig av ut på stan. Kom hem lite innan 21. Så nu känner jag mig rätt mör.
Har inte blivit så mycket shopping. Köpt beats by dr. Dre, trådlösa.

På vägen hem hittade jag en sån man hade förr o fyller varmt vatten i. Så tänkte jag på min nacke...kan ju vara skönt.

Såg så söta gummistövletter som till Adele...

Idag var det varmt..det tyckte denna hunden som har lagt sig på uthälld is..

Lite roliga figurer..

Det är mycket svart i allt nu efter kungen. Så här såg det ut bredvid entren till Big C.

Så gick jag förbi dairy queen glassbar. Näe..jag kunde inte motstå en röd..eller som det heter här:sii daeng. Lika gott som alltid.

 
Jo...jag har ju tatuerat eyeliner oxå idag. Jäklar vad det gjorde ont!!
Känslan är nog som att skära med rakblad. Sen inte nog med att dom harvat på ett ställe..så går dom tillbaka igen o harvar där det redan är ömt. Näe..nu får det räcka ..jag har ju gjort det några gånger nu. Men..minnet är ju helkass så det är väl snart glömt. Så är jag väl på det nästa gång igen,påminn mig då någon.
Nu är jag i bingen för jag ska upp tidigt o käka frukost och sen leta upp taxi som tar mig till tågstationen. För imorrn ska denna mosiga blekfis med svullna ögon hem till familjen igen. Åhhh vad det ska bli kul,har redan fjärilar i magen. Och Marroy ..åh va kul.
Natti..

 
 
Annelie

Annelie

5 januari 2017 00:39

Börjar nerifrån med kommentarerna...
Mums vilken glass *säger jag som ÄLSKAR glass, är det typ mjukglass..??

Men AJAJ, vad ont det lät detta med att tatuera eyeliner, nääee det skulle inte jag ge mig på.

Smart voffsing, men de gör väl allt de också att få det lite svalare, vet du om det var det någon som hade medvetet hällt ut is till denna vovve..??

Åååå.. sååå fina gummistövlar,,, sådana har väl farmor med hem till Adela..?? ;o))

Må väl.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Bettan

5 januari 2017 03:37

Ja..det är mjukglass som är rätt hård i konsistensen..jag är oxå tosig i glass.
Ja..denna gången gjorde det skitont..har ju gjort det några gången innan..ögonbrynen gör inte lika ont. Är väl för det är så tunt skinn.
Detta med hunden o isen. Näe..ingen tar hänsyn till en herrelös hund. Utan dom slänger ut is när det dom sålt är slut.Då passade denne på klart.
Ja dessa gummistövlar är ju bara så söta. Näe..tror inte dom är så praktiska tyvärr.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards