Direktlänk till inlägg 4 mars 2017

Då var den igång...

Av Bettan - 4 mars 2017 02:08

...röda korsets festival. Öppningsceremoni på scenen med uppvisning vad jag förstod av nåt krig. Så vackra kläder och masker.

Men musiken gör mig alldeles uppkörd och helt slut. Detta instrument som låter som en marimba spelar dom i olika hastigheter och rätt som det är så går det så fort så jag blir helt slut.

Träffade på Per o Pen och vi satt ihop och tittade. Per satt som på nålar och önskade han var nån annanstans verkade det som. Men Pen tycker ju det är bra såklart..hon fattar ju vad det handlar om.
Nya modeller har dom byggt upp med lysrör..så här var några precis där vi satt

Vi satt och käkade längs med muren och det är svalt o skönt.

Kom utkörare och skulle leverera dricka till matställena. Dom är inte dåliga på att lasta på dessa salänger..att dom står pall.

Jag gick en bit in på marknaden och handlade lite...det är ju 100 grader varmt i gångarna. Alla har ju nerdraget bakom så det blir ju inget korsdrag. Så ikväll ska jag ta solfjädern med mig..så får jag se om jag hittar nåt mer skoj.
Jag såg en blus o provade igår...får se om det blir köp av .Hej sålänge

 
 
Annelie

Annelie

4 mars 2017 18:26

Wow, vilken show det verkar ha varit..
Hihi, han som verkar ha suttit på nålar, är han gift med en thailändska..??

Måste bara säga,, du är såå vacker, vilken fin bild på dig. Du får be din man hålla hårt i dig.. *L*

Ha det bäst.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Bettan

5 mars 2017 03:25

Ja..stor show och hög musik så nan blir lomhörd. Näe..dom är inte gifta men bor ihop.
Asså nu går du på i ullhossorna..tänk på att det är lätt att bli mallig. Tur jag har mannen som säger rakt ut. Går under namnet sandpaddan...gapskratt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 6 juli 2018 08:37

Vi har varit och grattat lilla Loa(som jag kallar pipe) för han har ju fyllt 1 år. Adele öppnar för oss.. Vi åkte med Sara och Roger i deras bekväma snygga bil. Skönt att åka comfortabelt ibland. Här är vi på väg... Lilla loa var så fin i svarta ...

Av Bettan - 30 juni 2018 07:34

..med att få till nåt här. Det har varit så mycket att göra så man har antingen stupat i säng eller somnat i soffan. Vi har ju vår jobbigaste tid nu och all fokus på den..som deflesta känner till vid detta laget. Hela midsommar jobbade vi och vi bö...

Av Bettan - 16 juni 2018 16:34


..på din födelsedag. Det blev nya högtalare till datorn och blommor. Det var gott med jordgubbar till fikan och skönt att sitta ute.kram. ...

Av Bettan - 16 juni 2018 08:01

Jobbade i värme hela helgen som gick. Körde ner redan på torsdag eftermiddag för det ska vara lätt att komma in med husvagnen. Sonen Johan kom ner direkt från jobbet och åt middag med oss.Inne i vagnen var ju som 100 grader så vi fick sitta utanför. ...

Av Bettan - 6 juni 2018 17:24

Vi äter ju viktväktarmat sen en tid tillbaka. Oj så mycket god mat och enkelt att tillaga. Idag hade vi tacogratäng med sallad till..jättegott blev det. ...

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards