Alla inlägg under augusti 2017

Av Bettan - 7 augusti 2017 18:20

Idag var mamma på besök som jag skrev igår. Det blev en fika och mycket tjatter om inredning.

Fick födelsedagspresent...en sparbössa från början på 1900-talet. SÅÅ fin och jag blev jätteglad. Tusen tack mamma för sån fin present.
Som deflesta vet är jag ju samlare av gamla bössor. Så nu blev det ännu en..

Av Bettan - 7 augusti 2017 09:28

Det var ju min födelsedag igår och det är inget vi brukar fira. Hurra du blir 1 år äldre..näe är inget att se fram emot anser jag. Men det blev mycket grattande på facebook och Sara kom med vita rosor och detta:

Det ska bli jättespännande att gå på hon och jag.
Idag kommer min mamma hit för hon har ändå ärende till vår stad. Så jag får väl fixa nåt gott till kaffet. Eller om jsg ska göra våfflor kanske,det är ju någrs år sen.

Av Bettan - 7 augusti 2017 09:21

Hängde på Sara,Adde och ass Suss til Mslmö igår. Vi åt middag på Ikea det första vi gjorde,för Adde är ju som skalman o går efter klockan.Han var ju som vanligt inte med när det ska fotas..
Jodå...det blev köttbullar såklart.

Sara var väl den som shoppade mest. Dom har gjort om deras gästtoalett så nu skulle det ju pyntas med krokar osv.
På väg mot utgången så satt vi oss en stund och kollade på datorerna för att leta hylla. Adde fick oxå leta och han var ett riktigt datafreak så vi...och så kul sen.

For även till xxxlutz och kollade. Vilken skön säng..Suss och jag kastade oss direkt i den.

Man var mör när man kom hem..

Av Bettan - 5 augusti 2017 08:50

...ihop med Lasse o Camilla gjorde vi igår. Vädret ner till Malmö vsr som det vart dom senaste dagarna..

Är trött på detta regn nu !
Vi åt buffe på Potala och hur trevligt som helst. Lasse fyllde ju år så då bjuder dom på maten, fint.
Blev inga bilder förrutom detta som stod på bordet..
Lite kul att se novalucol...skratt.
Tack kära vänner för trevligt sällskap.

Av Bettan - 4 augusti 2017 09:52

Vilket åsk och regnoväder det kom igår. Det var som det vore i Thailand i januari,men inte så varmt dock.
Det var vägar som svämmades över och källare som fylldes. Näe..det var inget kul. Så idag har vi källardörren öppen och vår gummimatta som är stor har vi hjälpts åt med att få ut. Nu får vi hoppas det torkar upp allt.Så här såg det ut på nåt ställe..

Den sista är från tågstationen där man går när man ska till perrongerna.

Av Bettan - 2 augusti 2017 15:56

Igår mötte jag Greta. Första gången jag lekte och klappade en katt utan päls. Njae..det är inte min melodi,men dom ser ju roliga ut.Örat har varit ett blodöra därav skrynkligt.

Idag har Fralle varit här hela dagen...han är en riktig bråkeåke. Men han var duktig idag när vi tränade att gå i stan..helt slut när vi kom hem båda 2.

Presentation


GULDIVARDAN

Väder

klart.se

Senaste inläggen

Översätt bloggen

Länkar

Hoppas jag kan svara..

20 besvarade frågor

Skriv gärna

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Tidigare år

Arkiv

Vem har varit här?


Ovido - Quiz & Flashcards